|
Post by Kolo Queen on Apr 10, 2004 14:20:25 GMT -5
Hallo allemaal, Vanuit een heet en zonnig Mexico wens ik jullie heel veel plezier op de spellenavond van komende donderdag.... Toch jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ja, je moet prioriteiten stellen he.... Groetjes, Marieke
|
|
|
Post by Kolo Queen on Apr 18, 2004 18:02:48 GMT -5
Hey allemaal, Sjonge, er wordt niet meer zoveel gediscussieerd cq gekletst hier op het forum. Of hebben jullie mij niks te vertellen als ik niet op de spellenclub ben (geweest) Groetjes, Marieke
|
|
|
Post by Henrike on Apr 21, 2004 1:58:28 GMT -5
[glow=red,2,300]Hoi Marieke[glow] ik zie je berichtje nu pas... we waren donderdag met z'n 8-en, hebben Ticket to ride, blokus, einfach genial, metro gespeeld. Sommigen van ons (waaronder ik zelf) waren een beetje moe, dus we waren vrij rustig Patrick geloofde echt niet dat je in Mexico vertoeft en dat terwijl je bij weerwolven altijd zo eerlijk bent ; ) Duss... heb je al heerlijk gezwommen met de dolfijnen? groetjes, Henrike
|
|
|
Post by Henrike on Apr 21, 2004 2:00:54 GMT -5
Ik zal wel iets fout hebben gedaan bij dat "glow" tekstje..., nog eens proberen: [glow=red,2,300]TEST[/glow], volgens mij is t precies t zelfde.... [shadow=red,left,300]TESTmet schaduw[/shadow] dit werkt echt niet...
|
|
|
Post by Kolo Queen on Apr 21, 2004 13:54:09 GMT -5
Ach ja, Patrick denkt maar een end weg!!!! Heb inderdaad met dolfijnen gezwommen en dat was gaaf.... Je werd onder andere door twee dolfijnen onder aan je voeten door het water geduwd. Ik kwam tot ongeveer mijn knieen boven het water uit... Echt stoer. Heb er nog foto´s van meegenomen dus... laat ik wel zien volgende week. Overmorgen gaan we weer naar huis en dan zijn we zaterdag weer in Nederland... Tot volgende week, Marieke
|
|