|
Post by Jeroen on Sept 10, 2004 8:39:59 GMT -5
Hoi
Ik kwam via via op deze site terecht en zag dat jullie regelmatig spellenavonden houden.
Mijn spellengroep is een beetje uit elkaar gevallen en ik was nog op zoek naar andere mogelijkheden...
groeten
Jeroen
|
|
|
Post by Patrick on Sept 10, 2004 12:06:49 GMT -5
Hoi Jeroen, leuk dat je Sessa via internet gevonden hebt. Wat mij betreft ben je zeer welkom om eens met ons te komen spelen op één van de spellenavonden. We komen om de twee weken op donderdag in het klooster van Waalre samen. De volgende speelavaond is donderdag 23 september vanaf 19:30. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?
|
|
|
Post by Jeroen on Sept 10, 2004 15:51:55 GMT -5
ha Patrick,
als mijn werk het toelaat wil ik de 23e wel eens komen kijken. ik kom zelf uit Geldrop maar speel meestal in Eindhoven
tot ziens J
|
|
|
Post by Patrick on Sept 10, 2004 16:02:41 GMT -5
Eindhoven Targa bedoel je? Hmm, dan ken ik je misschien wel, want ik ben daar namelijk ook lid. Ik was er afgelopen zondag nog. Ik was die rooie die het spel Blue Moon aan het spelen was. Misschien moeten we eens foto's van alle leden op de site zetten. Leon, je heb toch van iedereen foto's voor die pasjes van Sessa? Zou je ajb ook de agenda willen bijwerken?
|
|
|
Post by Jeroen on Sept 12, 2004 4:35:59 GMT -5
Targa ken ik nog niet, maar daar wil ik binnenkort ook eens gaan kijken. Ik speelde meestal met een vast groepje vrienden gewoon bij iemand thuis. op 3 oktober heb ik alleen geen tijd grt J
|
|
|
Post by Jeroen on Sept 16, 2004 4:07:53 GMT -5
gisteren bij Targa/ Gameforce geweest en was inderdaad leuk- en nog dicht bij huis ook nog!
(en elke woensdag 'aanschuiven')
;D
|
|
|
Post by Leon Versmissen on Sept 20, 2004 9:54:09 GMT -5
Hoi Jeroen,
Ja ik heb net deze week de agenda weer up to date gemaakt. A.s donderdag is het alweer de 2e avond van het seizoen. vanaf half 8 tot 11 in het klooster in Waalre.
groeten Leon
|
|
|
Post by Leon Versmissen on Sept 20, 2004 9:58:54 GMT -5
Ik zit weer eens niet op te letten. Er was natuurlijk al lang gereageerd op het forum door onze fanatieke leden. Patrick wat betreft pasfoto's op de website... zou dat aspirant leden niet af kunnen schrikken. We zijn nou niet echt een stelletje chippendales bij elkaar.
|
|
|
Post by Patrick on Sept 22, 2004 5:38:25 GMT -5
lol Leon. Je kunt toch wel een beetje photoshoppen of zo? Bedankt voor de agenda, ik was zelf te lui om de spellenbeurzen op te zoeken ;D
|
|
|
Post by waar is Targa on Sept 27, 2004 17:35:44 GMT -5
Hoi Jeroen,
Je vertelde in je post op Targa. Waar zitten ze? Wat word en gespeeld en welke leeftijds categorie mensen komen er?
Als je wilt kan je me toevoegen op MSN. TNT1701@hotmail.com
Gr John
|
|
|
Post by Patrick on Sept 28, 2004 5:35:54 GMT -5
Hey John. Kijk even op de site van targa of gameforce. Maar wel allemaal ook naar Sessa komen hoor!
|
|
|
Post by John on Sept 28, 2004 17:19:08 GMT -5
Ja tuurlijk kom ik ook naar Sessa. Alleen als de leeftijd iets hoger ligt dan 10 ofzo Voeg me maar toe op MSN dat praat wat makkelijk dan via het forum Gr John
|
|
|
Post by Patrick on Sept 29, 2004 12:56:32 GMT -5
Ok John, je staat in mijn MSN lijst.
Mijn MSN is patrick_van_gompel@hotmail.com Hey EriK, wat is jou msn eigenlijk?
Edit: o, ik heb hem al uit je profile.
|
|
|
Post by Jeroen on Oct 1, 2004 9:32:13 GMT -5
ik ben geen MSN account....
|
|
|
Post by Jeroen on Oct 1, 2004 9:52:11 GMT -5
maar nu wel een SESSA account
|