|
Post by Patrick on Nov 17, 2004 5:01:45 GMT -5
[glow=red,2,300]Bang![/glow] wie speelt er mee? Ik ben ook wel voor een potje betrayal met 6 man te vinden ;D groetjes, Patrick
|
|
|
Post by Kolo Queen on Nov 17, 2004 9:24:21 GMT -5
Ik ook, maar eh... we hebben ondertussen wel wat vraagjes te beantwoorden voor iemand van het Algemeen Dagblad. Ze komt morgen interviewen en sfeerproeven...
Whoopie! Sessa goes national! ;D
|
|
|
Post by Patrick on Nov 17, 2004 9:44:29 GMT -5
Dat is erg leuk om te horen! Waar een site al niet goed voor is. D'r gaat nu natuurlijk wel extra gewicht op de kolotitel liggen.
|
|
|
Post by Leon on Nov 17, 2004 12:56:42 GMT -5
en ik kan geen update mailtje sturen want mijn computer is gecrashed Dus ik hoop dat marieke dit al heeft gedaan (zou ze doen ) maar Patrick zou jij anders effe een reply all kunnen doen van het vorige mailtje met de oproep om morgen toch vooral allemaal te komen ;-)
|
|
|
Post by Kolo Queen on Nov 17, 2004 17:45:26 GMT -5
TUURLIJK heb ik dat gedaan....
|
|
Rikkert
New Member
Student BMT
|
Post by Rikkert on Nov 18, 2004 5:17:23 GMT -5
Heej allemaal, Iemand zin vanavond in een potje Machiavelli? Hoe meer man hoe leuker (tot max van 8). Greetz Rikkert
|
|
|
Post by Patrick on Nov 18, 2004 9:22:42 GMT -5
Altijd leuk Rikkert, ik heb het al lang niet meer gespeeld. Heb je toevallig de uitbreiding al? Oh ja, op aandringen beginnen we vandaag al om 7 uur
|
|
Rikkert
New Member
Student BMT
|
Post by Rikkert on Nov 18, 2004 9:38:29 GMT -5
Heej Patrick, De uitbreiding heb ik ook al, al moet ik zeggen dat me die nogal tegenvalt op eerste gezicht. Maar ik heb hem nog niet gespeeld. Het komt er opneer dat je bepaalde karakterkaarten kunt vervangen met andere. Tot zo...tijd om te gamen ... Rikkert
|
|
|
Post by Patrick on Nov 19, 2004 4:11:33 GMT -5
Helemaal uit Rotterdam komen voor een interview van Sessa. Zonder een spelletje te spelen zou ik er dat niet voor over hebben. Toch wel lekker die appeltaart Hmm, Betrayal is best lastig te spelen als er de hele tijd door elkaar geluld wordt en mensen meer met de taart bezig zijn ;D Onze victims hadden geen schijn van kans: terwijl wij van de taart genoten hadden de freaks de victims als hoofdgerecht. Lekkur feessie zo... Hey Rikkert, waar was je nou? Toch niet in de regen vast komen te zitten, of wel?
|
|
Rikkert
New Member
Student BMT
|
Post by Rikkert on Nov 19, 2004 4:31:22 GMT -5
Heey Patrick, Wel..ik had wat probleemkes met de NS...De NS van de "NS leuker kunnen we het niet maken en ook niet makkerlijker". Ik had ruim 2 uur vertraging opgelopen. Ik moest van Utrecht komen. Had trein van 17.04 (normaal 50 min reizen naar Eindhoven) en ik was er pas rond 19.45. Als ik dan naar Waalre was gekomen was ik er pas 20.30 geweest...en ik moest ook nog eten. Ik was zo pist op de NS dat ik thuis ben gebleven en een potje blue moon heb gespeeld met een vriend van me. Maar goed, over 2 weken weer een nieuwe kans Greetz Rikkert
|
|