|
Post by Leon Versmissen on Nov 30, 2003 9:31:01 GMT -5
* Wil iedereen 11 december een pasfoto meenemen die er nog geen heeft ingeleverd. Dan zorg ik dat per januari de pasjes gereed zijn.
* Tevens het verzoek om (als je dat wilt) je spellenlijst door te mailen naar mij, dan kan ik hem op de website vermelden.
groeten
Leon
|
|
Kolo Queen of Waalre City
Guest
|
Post by Kolo Queen of Waalre City on Dec 3, 2003 6:43:52 GMT -5
Helaas kan ik er 11 december niet bij zijn. Ik hoor de uitkomsten van de vergadering nog wel via via. Groetjes, Marieke P.S. Weerwolf ze....
|
|
erik
New Member
|
Post by erik on Mar 21, 2004 4:15:11 GMT -5
He Leon, je bedoelt voor 11 december dit jaar?
|
|
|
Post by Patrick on Mar 23, 2004 4:36:34 GMT -5
<-- mijn pasfoto <-- og ja, hij is ook rood Jou pasfoto is ook geinig Erik, wel een beetje aan de dikke kant
|
|
|
Post by Leon on Mar 23, 2004 15:38:54 GMT -5
Nee dat was voor vorig jaar...... stelletje luilakken... Maar als je ze voor 11 december dit jaar in kunt leveren ben ik ook al heel tevreden.
|
|
|
Post by Patrick on Mar 30, 2004 15:28:29 GMT -5
Wie heeft het over luilakken? Jij doet niet eens de moeite om je hier in te loggen En dat voor een admin nogwel. Maar goed, een pasfoto. Daar ben ik nooit zo goed in, sorry. Die krengen zijn zo belachelijk duur. Is het ook goed als ik een foto van tijgetje maak en deze afdruk?
|
|
|
Post by Leon on Mar 30, 2004 18:06:12 GMT -5
ik neem donderdag mijn digitale camera wel mee. da's lekker goedkoop.
puh, ik heb lekker wel de login voor de admin. dus pas maar op, anders delete ik je profile ;-)
|
|