|
Post by Patrick on Jul 15, 2004 1:12:24 GMT -5
Zoals door Leon aangekondigd is er na volgende week donderdag een korte 'vakantiestop'. Ik stelde afgelopen speelavond daarom voor om bijvoorbeeld bij mij thuis te komen spelen i.p.v. in het klooster. Nu zijn mijn vakantieplannen gewijzigd en ben ik waarschijnlijk pas ergens eind augustus terug. Tegen die tijd zal ik nog wel een keer posten of er misschien toch nog mensen zijn die bijvoorbeeld een keertje een hele dag willen spelen (evt. voor de grotere spellen).
|
|
|
Post by Leon on Jul 21, 2004 4:05:13 GMT -5
Ik hou het in de gaten ;-)
|
|
Rikkert
New Member
Student BMT
|
Post by Rikkert on Sept 7, 2004 10:04:19 GMT -5
Wanneer beginnen de nieuwe speelavonden weer? Mijn handen jeuken om ook maar iets van een dobbelsteen of kaartje vast te mogen houden...en tja...om nou in je eentje dat te doen heeft toch niet het gewenste effect merk ik. Greetz
|
|
|
Post by Patrick on Sept 8, 2004 7:24:08 GMT -5
Hoi Rikkert, heb je geen email ontvangen dan? Daarin stond dat we 9 sept weer van start gaan. Je hoeft dus niet lang meer te wachten Je kunt ook altijd naar de spellenclub Targa in Eindhoven gaan als je echt afkickverschijnselen krijgt. Afgelopen zondag weer een leuk nieuw kaartspelletje voor 2 gespeeld: Blue Moon van 999
|
|
Rikkert
New Member
Student BMT
|
Post by Rikkert on Sept 8, 2004 9:47:16 GMT -5
Hallo Patrick, Leuk om te horen . Blue Moon heb ik zelf ook, inclusief de 2 uitbreidingen....is erg mooi en leuk spel...In Oktober komen er volgens mij nog 2 uitbreidingen uit...is leuk om een en ander te combineren. Greetz Rikkert
|
|