|
Post by Patrick on Sept 8, 2004 7:33:54 GMT -5
Jay, weer een nieuwe spellenavond Reken maar dat ik er weer zin in heb! Hebben we nog nieuwe plannen voor dit jaar? Niet dat de afgelopen tijd niet leuk was of zo, maar misschien kan het nog leuker Ik zal proberen een 'zelfbedacht' spel mee te nemen. Weet niet of het 100% gaat werken, maar het lijkt me geinig om te proberen. Tis nie echt een bordspel, meer een actiespel. Je kent die kleine bestuurde race-autotjes wel...
|
|
erik
New Member
|
Post by erik on Sept 9, 2004 17:39:02 GMT -5
Ik vond het zeer geslaagd, Patrick. Moeten we zeker nog eens doen! ;D
|
|
|
Post by Patrick on Sept 10, 2004 12:45:31 GMT -5
Dank je Erik. Ik wist niet zeker of jullie het wel leuk zouden vinden, maar het waren net een stelletje kleine kinderen met een nieuw speeltje! (Ben zelf ook nog maar een klein manneke, daarom kocht ik ze ook ) Ik had echt mijn camera mee moeten nemen voor wat opnamens! ;D Ik zal ze de volgende keer weer meenemen. Hopelijk kunnen we dan in de grote zaal raggen met wat meer licht. Heeft iemand een idee om een parcourtje te maken? Een oude tuinslang als rand bleek niet echt te werken... Voor al degenen die ook thuis willen oefenen, kijk even op de site van RCTOY. Daar heb ik de mijne namelijk gekocht. Vind je het echt leuk en wil je alles weten kijk dan even op de startpaginadochterWil je de blits maken dan bouw je natuurlijk meteen lampjes in. Wel zo handig als je in een donkere kloostergang wil rijden.
|
|