erik
New Member
|
Post by erik on Sept 9, 2004 17:46:31 GMT -5
Een nieuw seizoen, dus tijd voor het 2e Wolderse open Kolonisten van Catan toernooi, lijkt me! Wie is er voor om Marieke eindelijk van haar titel af te helpen??
|
|
|
Post by Patrick on Sept 10, 2004 12:08:14 GMT -5
Ja, ik ben voor! Hoe wil je het aanpakken, hardhandig of toch maar een spelletje kolo? Waar is onze Koloqueen voor een reactie? Kom maar op met die wisselbeker.
|
|
erik
New Member
|
Post by erik on Sept 14, 2004 15:34:49 GMT -5
Och, volgens mij moet een spelletje voldoende zijn. Het geluk moet toch een keer op zijn???
|
|
Rikkert
New Member
Student BMT
|
Post by Rikkert on Sept 15, 2004 8:48:53 GMT -5
Heej Allemaal, Count me in too. Marieke heeft afgelopen vrijdag al weer genoeg emotionele schade aangedaan . Goed, CvK toernooi lijkt me strak plan om de Queen van de troon te stoten. ;D Greetz, Rikkert PS...We doen ons best...
|
|
|
Post by Patrick on Sept 28, 2004 5:53:53 GMT -5
O edele koloqueen, kunnen we niet vast een datum prikken? Dan kan iedereen er alvast naar uitkijken ;D Of denkt de Queen dat ze onschendbaar is?
|
|
|
Post by Kolo Queen on Sept 29, 2004 15:25:32 GMT -5
Tuurlijk, ik zal ervoor knokken, want ik ben toch niet zo heel gemakkelijk te verslaan hoor... Rikkert, ik breek m'n hoofd terwijl ik me afvraag wat ik jou op een bepaalde vrijdag (!) heb aangedaan..... Maar eh.... ik ben er klaar voor, dus kom maar op!!!! ;D
|
|
|
Post by Patrick on Sept 30, 2004 4:06:45 GMT -5
Na een leuke msn avond met eerst John en daarna Marieke, Erik en Leon kwam het volgende voorstel naar voren: Kolonisten toernooi op 30 december (als het klooster open is). Lijkt mij idd een goed plan, ik lust wel wat oliebollen Die titel kan me dan al niet meer zoveel schelen Zal ik oliebollen bakken? Hey, nu bedenk ik wat, als het klooster niet open is kunnen we ook gewoon bij één van de leden spelen. Even thuis vragen of ze dat goed zouden vinden....
|
|
|
Post by Kolo Queen on Oct 4, 2004 11:52:58 GMT -5
En als 't niet bij jou kan, Patrick, dan mag 't altijd bij mij... 't is hier groot genoeg.
|
|
|
Post by Patrick on Oct 5, 2004 3:21:59 GMT -5
Ik heb het even gevraagd en het kan ook bij ons thuis als het de 30ste doorgaat. Marieke, bak jij ook oliebollen?
|
|