|
Post by Patrick on Oct 20, 2004 4:54:33 GMT -5
Het is weer bijna donderdag en dus plak ik hier maar weer eens een post neer. Marieke, ik zal zorgen dat ik de spelregels van Die neuen Entdecker een beetje ken. Vergeet jij niet om het spel mee te nemen. Alvast bedankt Veel spelplezier toegewenst voor al diegene die naar de beurs in Essen gaan!
|
|
|
Post by Kolo Queen on Oct 21, 2004 1:52:34 GMT -5
Hoi hoi, Heb er weer zin in.... heb nog een paar andere nieuwe spelletjes... Wapi, een spel van Reiner Knizia, best geinig, maar ben benieuwd hoe 't is om 't met meer dan twee man te spelen en heb evt ook Puerto Rico en de nieuwe versie van Scotland Yard... Tot vanavond!
|
|
|
Post by Patrick on Oct 21, 2004 3:58:30 GMT -5
Puerto Rico, leuk! Ik heb het nog nooit gespeeld maar al wel lang op mijn verlanglijstje staan om te proberen. Schijnt erg goed te zijn, ik hoop dat het iig beter is dan het kaartspel Hebben we hier dan nog tijd voor als je later komt, want het schijnt toch zeker wel een paar uur te duren? Beloofd weer een lange spannende avond te worden ;D
|
|
|
Post by Kolo Queen on Oct 21, 2004 6:30:45 GMT -5
Nee, kom niet later, ben er gewoon op tijd...
|
|
|
Post by Patrick on Oct 22, 2004 3:45:21 GMT -5
Zo, dat was weer een leuke avond! Jammer dat we geen Entdecker gespeeld hebben, maar ja, dat komt vast nog wel een keer. Pitchcars en Scotland Yard waren ook zeker leuk. Harold was al weer terug van Essen en had zoals gewoonlijk weer een hoop dingen niet kunnen laten staan. Marieke bestelde meteen weer een aantal spellen, zelfs zonder het ooit gezien te hebben! Kunnen we misschien de nieuwe aanwinsten hier in het forum ergens neerzetten?
|
|
|
Post by Kolo Queen on Oct 23, 2004 3:27:48 GMT -5
Ja, Patrick, maar dankzij die geweldige omschrijving van jou weeet ik toch ongeveer wat me te wachten staat... Enne, wie gaan er allemaal mee naar 't spellenspektakel? Vind eigenlijk dat jullie gewoon massaal Scotland Yard moeten kopen en de petjes op moeten zetten, net als ik! Haha
|
|
|
Post by Patrick on Oct 27, 2004 5:55:35 GMT -5
Prachtige omschrijving, uhum uhum. Ik zei dat het van de Catan familie was en dan hoeft Marieke al niks meer te weten: kopen! Scotland Yard petjes... Ik moet zeggen dat ze wel cool zijn, maar zorg nu eerst maar dat je die knal gele T-shirts van Sessa hebt Ik ga vrijdag naar het Spellenspektakel om lekker wat te spelen en rond te kijken. Zaterdag ben ik er ook, maar dan sta ik waarschijnlijk de meeste tijd op een stand. In Essen was het ook weer erg leuk, maar wel vrij druk (duidelijk drukker dan vorig jaar). Ik had Mare Nostrum op mijn lijstje staan om te spelen, maar aangezien het maar 15 € was heb ik het meteen gekocht. Kreeg er nog gratis een piratenspelletje bij ook! Ik zal Mare Nostrum meenemen om op een spellenavond een keertje te spelen. Het speelt zich in de oudheid af rond het middellandse zeegebied met vijf oude beschavingen. Het lijkt een beetje of Civilization, maar dan is het in 2 tot 3 uur uit te spelen. Maar natuurlijk heeft Marieke dan ook Candamir in huis (de Catan ontdekking) en is zeker het proberen waard. De regels zijn redelijk pittig en ik denk dat je het een tweede keer moet spelen om het goed door te hebben. Alhoewel een leuke duitse meid het allemaal fijntjes uitlegde had ik in het uur voordat de beurs dichtging niet echt door waar de uitdaging van het spel nu in zat. ... behalve het winnen dan.
|
|
erik
New Member
|
Post by erik on Oct 29, 2004 13:20:54 GMT -5
Hee Patrick, waar sta jij zaterdag? Ik denk dat ik ook wel even ga kijken, dan zoek ik je op.
|
|