|
Post by Patrick on Nov 3, 2004 2:47:51 GMT -5
Zijn we er morgen weer allemaal? Ikke in ieder geval wel. Ik ben benieuwd wat voor nieuwe spellen er allemaal worden meegebracht zo na de beurzen. Ik laat mijn Mare Nostrum nog even thuis, want daar ben je een hele avond mee zoet. groetjes, Patrick
|
|
|
Post by Kolo Queen on Nov 3, 2004 3:42:53 GMT -5
Ik ben er ja... En ik neem mee: (wat nieuwe beursaanwinsten... Squad Seven Betrayal at House on the hill (aanrader voor 6 personen!!!!!) Block it! Atilla Candamir Formule De Duzz.... tot morgen dan maar weer... ;D
|
|
|
Post by Kolo Queen on Nov 5, 2004 2:52:47 GMT -5
zooooooo,
gisteren waren de heroes oppermachtig in 'Betrayal at the House on the hill".... Eerst Erik met zijn Witch en daarna Leon met zijn Banshee werden genadeloos afgemaakt... (hoewel, 't was wel op 't randje, want 't was echt spannend...)
Leuk leuk leuk spel... ;D
Heb alweer zin in over twee weken, dan kunnen we nog wat meer spelletjes uitproberen...
|
|
|
Post by Patrick on Nov 5, 2004 14:42:40 GMT -5
Maar ik heb lekker gerumicubt!!
|
|
erik
New Member
|
Post by erik on Nov 10, 2004 17:29:47 GMT -5
Over 1 week ben ik er niet, het zou slim van jullie zijn om te gaan oefenen met kolonisten. Anders versla ik jullie net zo grandioos als met poolen vanavond (hoewel Wouter daar natuurlijk het meeste werk deed
|
|
|
Post by Patrick on Nov 11, 2004 7:39:47 GMT -5
Jullie waren idd goed met poolen! Het was trouwens een leuke avond ;D Maar euh Erik, lees jij nou maar eerst ff die Steden en Ridders regels door, dan praten we wel verder Eerlijk gezegd denk ik dat je meer kans maakt met de microracers.
|
|