|
Post by Kolo Queen on Dec 15, 2004 8:24:05 GMT -5
Hallo allemaal, Bij deze wil ik even laten weten dat onze spellenclub op woensdag 22 december in een artikel in het Algemeen Dagblad zal worden vernoemd. (met ook een interview met vier van onze leden). Ik heb ervoor gezorgd dat ik genoeg kranten in de winkel heb die dag, dus koop 'm niet, alle vaste leden krijgen een exemplaar van mij. En verder wil ik nog even melden dat ik er morgen niet bij zal zijn dus wens ik jullie allemaal veel plezier op de laatste officiele spellenavond van 2004! En voor de mensen die ik niet meer zie, fijne feestdagen en een 2005 met veel spellen toegewenst. En voor 30 december: ik ben er klaar voor! Groetjes Marieke
|
|
|
Post by Patrick on Dec 15, 2004 13:28:56 GMT -5
Dat is goed nieuws Marieke en aardig dat je ons een krant wilt geven. Ben benieuwd of die foto's leuk zijn geworden.
Ik hoop er morgen wel weer te zijn, want ik heb voor de mensen die het spel kolonisten nog niet kennen beloofd het even uit te leggen en te spelen. Op het kolonisten toernooitje kunnen we dan meteen lekker van start gaan.
|
|
|
Post by Leon Versmissen on Dec 18, 2004 1:31:01 GMT -5
Ja hoor, probeert mijn zusje weer met de eer te gaan strijken.. De krant krijg je van Sessa !!!! Maar ja ze is nog zo jong he... dan is het ook allemaal nog zo moeilijk... ;D Leon
|
|
|
Post by Leon on Dec 18, 2004 3:30:22 GMT -5
Okay okay ik geef het toe.. ik was weer iets te snel met mijn oordeel ;D
De krant krijg je inderdaad van Sessa, maar deze wordt gesponsord door Marieke.
dus allebei een beetje gelijk.
Leon
|
|
erik
New Member
|
Post by erik on Dec 19, 2004 7:27:03 GMT -5
Goede actie Marieke! Ben reuze benieuwd naar het interview.
|
|