|
Post by Patrick on Nov 9, 2003 15:58:07 GMT -5
Is dit forum bedoeld om te posten of je wel of niet komt? Hoe dan ook, hopelijk mag ik weer mee doen en komen er veel mensen opdagen zodat we Leon´s 8-speler spel De Weerwolven van Wakkerdam kunnen spelen. Een vraagje, zou iemand het spel Machiavelli kunnen meenemen? Ik heb het nog niet gespeeld, maar het schijnt erg leuk te zijn
|
|
|
Post by Leon Versmissen on Nov 9, 2003 17:02:10 GMT -5
Je kunt dit forum inderdaad gebruiken om te vertellen of je wel of niet komt. En inderdaad om te vragen of iemand spellen zoals machiavelli meeneemt. aangezien er nog niet zo heel veel gebruik wordt gemaakt van het forum is het misschien ook verstandig om dit direct te mailen naar de mensen die machiavelli hebben. inmiddels is de ledenlijst aangepast met email adressen zodat je er maar op hoeft te klikken om de juiste persoon te bereiken.
tot donderdag.
|
|
|
Post by Patrick on Nov 10, 2003 5:08:31 GMT -5
Oke, dank je wel Leon!
|
|
|
Post by Patrick on Nov 14, 2003 4:32:36 GMT -5
Dit was echt een leuke avond, dank je wel! ;D Ik had niet verwacht dat De weerwolven van Wakkerdam zo´n leuk spel was. Zelfs vanacht hebben ze me nog wakker gehouden Hopelijk kunnen we dit spel elke keer spelen, gewoon eventjes tussendoor! Metro was ook wel geinig; lekker gezellig een simpel (?) spelletje spelen. Tot de volgende keer...
|
|