|
Post by Patrick on Dec 10, 2003 13:19:39 GMT -5
Zou iemand Machiavelli mee willen nemen ajb? Als het een leuk spel blijkt te zijn wil ik het graag kopen
|
|
|
Post by Patrick on Dec 11, 2003 12:22:26 GMT -5
Hmm, ik voel me niet te best vandaag en het is koud en regent... Jammer, maar ik moet thuis blijven Veel plezier!
|
|
|
Post by leon on Dec 12, 2003 2:10:08 GMT -5
Ja machiavelli was aanwezig, alleen patrick niet ;-)
|
|
|
Post by Patrick on Dec 12, 2003 4:20:30 GMT -5
lol Hoe ging het? Nog nieuws van de "vergadering"? Wanneer is de volgende speelavond?
|
|
|
Post by Leon Versmissen on Dec 13, 2003 18:25:00 GMT -5
8 januari is er weer een nieuwe sessa sessie
jammer dat je er niet was, we hadden aan het einde een man te weinig om te weerwolven. De 7 die er wel waren hebben een korte 'vergadering' gehouden die positief is verlopen. er waren weinig op of aanmerkingen, Erik vondt donderdag een beetje moeilijke dag maar verder was er geen reden om de dingen die we doen te veranderen. Overigens was Erik de enige dus we houden het voorlopig op donderdagavond (was ook de makkelijkste avond waarop we een zaal konden regelen.) Verder werd er geopperd om langer te kunnen spelen. Dit gaat niet omdat het klooster nu eenmaal om 11 uur (officieel) sluit. We kunnen wel iets langer spelen als het nodig is maar in principe is 11 uur einde zaalhuur.
Verder gaan we komende tijd ons meer richten op het werven van nieuwe leden, dmv posters bij speelgoedwinkels in de buurt en proberen redactionele stukjes te krijgen in regionale krantjes.
Verder gaan we proberen of de gemeente Waalre ons financieel wil ondersteunen dmv een subsidie om de zaalhuur te kunnen betalen. Hierdoor zouden we wat mee financiele mogelijkheden hebben om een leuk tournooitje op te zetten met echte prijzen, of een uitwisseling met andere spellenclubs etc etc.
afijn , dat was in het kort de vergadering.
8 januari gaan we dus verder waar we gebleven waren.
|
|
|
Post by Kolo Queen on Dec 14, 2003 8:29:41 GMT -5
Nice, Sessa-sessie....
|
|
|
Post by Patrick on Dec 15, 2003 15:05:10 GMT -5
O, bedankt voor je berichtje. 8 Januari pas? Wat is de bedoeling van de webpagina "verslagen"? Plannen hiervoor? Volgens mij zit hier wel wat leuks in... Geen droge verslagen, maar een puntensysteem of zo? Prijzen, ja ja, en welke queen gaat er dan weer mee aan de haal? Btw, leest Eric ooit dit forum? Ik zou graag een keertje Axis& Allies spelen, liefst nog dit jaar.
|
|
|
Post by Leon on Dec 15, 2003 16:38:42 GMT -5
ja die verslagen pagina is inderdaad wel de bedoeling dat die gevuld wordt met verslagen van spellen die we gespeeld hebben. Ik wilde dat niet meteen vanaf het begin iedereen onder zijn of haar neus duwen dus vandaar dat het nog niet ter sprake is gekomen maar ik heb de lijsten hier al wel klaar liggen. Het is inderdaad de bedoeling een kort verslagje en de punten (waardering) van de spelers te vermelden.
Tja 8 januari is wel erg lang... maar ja over 2 weken ging het moeilijk in het klooster.
en Erik is zelfs lid van dit forum....
Leon
|
|
|
Post by Patrick on Dec 16, 2003 12:38:09 GMT -5
Nou ja, als het echt pas 8 januari is dan zit er niets anders op dan Machiavelli maar gewoon te kopen Ik wilde het deze kerst samen met de familie spelen, in het geval we geen negen spelers bij elkaar krijgen.
|
|
|
Post by Erik2 on Dec 22, 2003 15:54:11 GMT -5
Nou, daar koop je je geen buil aan hoor. Hartstikke leuk spel. Met zijn 2en ook trouwens!
Maar waarom wil jij Axis & Allies met mij spelen? Ik heb het ooit, lang geleden toen ik nog een onbezonnen student was gespeeld en dat was geen succes. Ik werd volledig in de pan gehakt. Toen maar besloten dat Axis & Allies geen leuk spel was.....
Volgens mij ben je in de war met Ton/Tom.
Iedereen trouwens fijne feestdagen gewenst
|
|
|
Post by erik2 on Dec 22, 2003 15:55:58 GMT -5
Leon, weet jij eigenlijk hoe ik weer lid af kan worden? Ik ben mijn password vergeten en nu kan ik niet meer onder de naam erik posten, omdat er al een 'member' is die zo heet.
|
|
|
Post by Leon on Dec 22, 2003 16:36:45 GMT -5
Erik: Bij deze ben je verwijderd uit de userlist.
|
|
|
Post by Patrick on Dec 23, 2003 10:38:37 GMT -5
Oh sorry Erik, ja ik bedoelde ook Tom. Ik was duidelijk nog niet helemaal beter Heb nu Machiavelli gekocht ja, maar alleen nog maar één keertje met zijn tweeën gespeeld. Het lijkt me idd erg geinig, maar we zullen zien Bedankt Erik. Maak er wat moois van deze laatste dagen voordat er weer een nieuw jaar is aangebroken vol met beloften.
|
|